Reklamační protokol

(vyplňte tento formulář a odešlete jej zpět pouze v případě, že chcete reklamovat zboží v zákonné době.

Formulář je třeba vytisknout, podepsat a zaslat naskenovaný na níže uvedenou e-mailovou adresu, případně jej vložit do zásilky s vráceným zbožím).

Adresát (prodávající) Internetový obchod: www.gtup.cz

Společnost: Milan Zlámal Se sídlem: Ústín 18, 783 46 IČ: 60310553 DIČ: CZ7111255316

E-mailová adresa: www.gtup.cz

Telefonní číslo: +420 704700505

(Následující požadované údaje doplní Váš zákazník) Spotřebitel:

Moje jméno a příjmení:

Moje adresa:

Můj telefon a e-mail:

Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace) Vážení, dne ( ) jsem ve Vašem obchodě ( )vytvořil objednávku (specifikace objednávky viz níže). Mnou zakoupený produkt však vykazuje tyto vady(* zde je třeba vadu podrobně popsat ).









Požaduji vyřídit reklamaci následujícím způsobem: zde je třeba požadovaný způsob vyřízení podrobně popsat ; například - jelikož se jedná o odstranitelnou vadu, požaduji o opravu produktu a to nejpozději v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů).

Zároveň Vás žádám o vystavení písemného potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem právu uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem na opravu/výměnu, a následně potvrzení data a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání (v případě, že se jedná o opravu, nikoliv výměnu).

Datum obdržení ( )

Číslo objednávky

Peněžní prostředky za objednání, případně i za doručení, byly zaslány způsobem ( ) a budou navráceny zpět způsobem (v případě převodu na účet prosím o zaslání čísla účtu) ( ) Jméno a příjmení spotřebitele:

Adresa spotřebitele:

Email:

Telefon:

(*) Nehodící se škrtněte nebo údaje doplňte.

V (zde vyplňte místo),

Dne (zde doplňte datum) (podpis) ______________________________________

Jméno a příjmení spotřebitele

Seznam příloh:

Faktura za objednané zboží č.

(*) Obecná poučení k uplatnění reklamace Zakoupení věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem. Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nebo o kterých jste při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které jsme s Vámi, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci. Reklamace musí být uplatněna nejpozději v 24 měsíční lhůtě. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si můžete zajistit bezproblémové vyřízení reklamace. Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když Vás o tom vyrozumíme. Vyprší-li zákonná lhůta, považujte to za podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní smlouvy odstoupit.